متن آهنگ حسین صفایی تیک آبی
نوشته شده توسط : حسین

آروم ی جوری ریشه کرد تو من انگار تموم دنیا جمع بودن ✓

✓ ولی تو انتخاب من بودی واسم با چال گونت معروفی ✓

مثل ی ماه کامل بد جوری تو شبام از همه سر تر بودی ✓

✓ خود آهو چشما تو دزدیده ستاره باریده ✓

انگار رو چشمات تیک آبی و آخر گرفتی از قلبم ✓

✓ دارم میشم کم کم دیونت ای داد تاجر شده قلبم یهو ✓

رفته تو کار دلو قلب کسی که نفسا شه عاشقای جدید فرعیه ✓

✓ جعلی و نامرئیه هر چی که اسم تو باشه ✓

من چشما مو به تو عادت دادم ✓

✓ بمیرم صد بار باز همین ام از دوری ✓

ولی از مجبوری دستا تو می گیرم ✓

✓ خود آهو چشما تو دزدیده ستاره باریده ✓

انگار رو چشمات تیک آبی و آخر گرفتی از قلبم ✓

✓ دلم می خواد عمدا برم تو موهات ✓

تاجر شده قلبم یهو رفته تو کار دلو ✓

✓ قلب کسی که نفسا شه عاشقای جدید فرعیه ✓

جعلی و نامرئیه هر چی توش اسم تو باشه ✓





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: